Vidjeli ste naslov i vjerojatno su se neki od vas upitali što su to uopće VIDI-X uređaji. Riječ je o uređajima novije tehnologije koji se koriste za programiranje, a naša ih je škola do ove nastavne godine imala samo pet. Učenici i profesori koristili su ih na nastavi izborne Informatike među ostalim i za programiranje videoigara, ali spomenutih pet uređaja nije bilo dovoljno kako bi svi učenici imali jednako kvalitetnu priliku okušati se u izazovu u radu na njima.
Naša profesorica Ivana Ivandić nije htjela prihvatiti tu situaciju te je pokazala inicijativu i prijavila školu na javni poziv središnje tvrtke koja koordinira provedbe VIDI-X projekata u Hrvatskoj (pogledajte poveznicu). Ta tvrtka oduševljeno je dočekala molbu naše profesorice te je školu spojila sa zagrebačkom tvrtkom TOMSOFT koja je školi donirala novih deset VIDI-X uređaja, a vrijednost donacije iznosi nevjerojatnih 3.000 €. Time je naša škola zapravo dobila potpunu tzv. VIDI-X učionicu.
Predstavnici tvrtke TOMSOFT 19. prosinca 2024. uručili su uređaje školi, a, s obzirom na svoje prethodno iskustvo u radu na tim uređajima, preuzeli su ih Ivano Mihaljević i Dino Unukić, učenici 4.a razreda.
Osim profesorice Ivandić na uručenju bila je i profesorica Martina Nemet koja je odnedavno u našoj školi i koja je rado prihvatila sve postojeće i nove ideje. Profesorica Nemet u tekućoj nastavnoj godini bit će mentorica spomenutim učenicima, a s nekim drugim učenicima kao mentorica djelovat će i profesorica Ivandić. Sve ideje učenici i profesorice nastojat će provoditi u okviru projekta ,,VIDI-X – Science factory challenge” u kojem sudjeluje više škola iz različitih dijelova Hrvatske.
Zahvaljujemo središnjoj koordinacijskoj VIDI-X organizaciji i tvrtki TOMSOFT na pozamašnoj donaciji, ali jednako tako i na tome jer su time omogućile našim učenicima i školi praćenje novih inovacijskih trendova, razvijanje vlastitih vidika, sudjelovanje u novim projektima i konkurentnost na informatičkim područjima čiji je napredak zahtjevno pratiti.
foto: Kristina Lovković, mag. ped.