preskoči na sadržaj

III. gimnazija Osijek

Login

Kalendar
« Svibanj 2017 »
Po Ut Sr Če Pe Su Ne
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31 1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
Prikazani događaji

Povratak na prethodnu stranicu Ispiši članak Pošalji prijatelju
Zašto upisati Treću?

Nalazimo se u razdoblju kada se poprilično smirila euforija vezana uz državnu maturu, sada su svi usmjereni na iščekivanje razultata iste. Nisu samo maturanti ti koji ovih nekoliko mjeseci prolaze kroz stresno razdoblje svoga života. Naime, riječ je i o učenicima osmih razreda koji se nalaze pred teškom životnom odlukom – Koju srednju školu upisati? Uskoro će i u našu školu nahrupiti potencijalni novi učenici. Što im možemo poručiti? Možda je najbolje riječ prepustiti najiskusnijim učenicima naše škole, našim maturantima. U nastavku pročitajte osvrt šest maturanata koji su kroz protekle četiri školske godine kročili hodnicima naše škole.


 

Razmišljajući o pitanju „Zašto upisati Treću?“, došao sam do zaključka da bi bilo znatno teže napisati tekst na temu „Pronađite razlog zašto ne biste upisali Treću!”. Kada pričam o Trećoj  gimnaziji, zaista ne mogu pričati objektivno, priznajem. U ovom se tekstu ne želim bazirati na priči o profesionalizmu vodstva škole, stručnosti profesora, uvjetima za rad i slično - Treća gimnazija posjeduje sve to. Međutim, ta škola skriva puno vrijednije blago u sebi, ono koje se ne može uočiti na prvi mah. Moja je gimnazija mjesto divnih profesora kojih ću se, budite sigurni, uvijek sjećati. Moja je gimnazija mjesto znanja kojeg će vam prenositi s velikim žarom uistinu stručni ljudi.  Moja gimnazija mjesto je gdje se nikada ne zaboravi značenje zabave. Moja je gimnazija mjesto gdje sam proveo predivne 4 godine koje bi svaki srednjoškolac mogao samo poželjeti.  Ako volite biti okruženi pametnim ljudima, profesorima punim razumijevanja i ako volite u to sve uključiti enormnu količinu zabave, moja je gimnazija vaša škola iz snova. Na kraju krajeva, nitko nema tako lijepe božićne proslave, koncerte za Valentinovo, kreativne  maske za maskenbal, ali i slatke djevojke  kao mi. 
Jedina stvar koju bih si rekao da ponovno upisujem ovu školu bila bi: „Mario, uživat ćeš...“
 
Mario Vrdoljak, 4.b
 
 
 
Približavao se kraj osmog razreda, morala sam donijeti važnu odluku u svom životu, no nisam znala što bih. Budući da sam uvijek prolazila s odličnim uspjehom i bila među najboljima u razredu, odlučila sam se za gimnaziju. Slijedio je drugi problem, odlučiti koju. Većina mojih prijatelja odlučila se za Treću gimnaziju Osijek te sam im se i ja pridružila. Sada, nakon završetka srednje škole, mogu reći da nisam požalila. Na početku srednjoškolskog obrazovanja prvotno je uslijedio šok, obveze su postale zahtjevnije, gradivo opširnije, više nisam dobivala samo petice. No, kako je vrijeme odmicalo, shvatila sam da se moram prilagoditi i bolje si organizirati vrijeme. Uz dobru volju sve je došlo na svoje. Kao i u svakoj školi, i u ovoj ima profesora koji imaju više razumijevanja i onih koji ga imaju manje.  Bilo je tu i profesora koji su s nama uvijek imali prijateljski odnos i gurali nas naprijed kada smo se žalili da nam je teško. Njima ću uvijek biti zahvalna.
Kada bih se našla u situaciji da ponovo krećem u prvi razred, opet bih napravila isto. Smatram da je ovo bio dobar izbor jer sam dobila kvalitetne temelje za nastavak školovanja.
 
Dora Marijanović, 4.f
 
 
 
Završio sam ove godine svoje školovanje u Trećoj gimnaziji Osijek, poznatijoj pod imenom Matematička. Kroz zadnje četiri godine tu sam mnogo toga naučio, a ono bitno što želim prenijeti je znanje o samoj školi. Pogledajmo, dakle, kako škola funkcionira. Najprije želim reći da je škola teška. Ocjena odličan iz matematike ili fizike u osnovnoj školi nije uopće jamstvo da će tako biti i dalje. Teška je jednako kao i sve druge gimnazije. I zato ju uspješno završavaju samo uporni i oni spremni na rad. Realan sam i ne želim nikoga otjerati od Matematičke, ali isto tako ne želim da neki od vas ovamo zalutaju. Ako se itko od čitatelja ne pronalazi u toj kategoriji, nema smisla dalje čitati ovu kratku recenziju. Ako se, s druge strane, možete prepoznati u tim tvrdnjama, prijeđimo na pravu stvar. Ova škola nije baš u potpunosti opremljena nastavnim pomagalima, ali većina tih problema riješena je izuzetnim profesorskim kadrom. Većina profesora škole vrlo je stručna u svom poslu i održavaju vrlo kvalitetnu nastavu. Jednog od njih uvijek ću pamtiti kao apsolutno najfascinantniju osobu koju sam do sada imao prilike upoznati. 
Kada pogledam na sebe kao na osmaša od prije četiri godine, vidim velike promjene. Škola je na mene utjecala uglavnom pozitivno. Zato mislim da ovamo pripadaju svi oni koji žele učiti i vole znati. Sve one koji imaju sklonosti prema prirodnim znanostima i žele u tom smjeru znatno napredovati, pozivam da mi se pridruže na listi onih koji su prolazili hodnicima Matematičke.
 
Antun Tonc 4.f
 
 
 
U lipnju 2008., nakon završetka osnovne škole, našavši se na jednom od većih raskrižja svog života, odlučila sam krenuti putem Treće gimnazije Osijek. Zašto? Dijelom zbog toga što sam čula da je Treća gimnazija najbolja u gradu, a dijelom i zbog mnogih prijatelja koji su odlučili upisati istu. U rujnu me dočekalo potpuno novo okruženje od onog na koje sam navikla. Sa mnom u razred više nije išlo još 17, već 32 ljudi, a relativno mi je teško palo i dokazivanje pred 15 novih profesora. No, vrijeme je prolazilo, ja sam se snalazila... I sad, nakon četiri godine provedene u ovoj školi, mogu ustvrditi da sam ponosna na znanje, prijateljstva i iskustva koja sam ovdje stekla. Naučila sam, osim deriviranja, pet deklinacija latinskog jezika, faza mitoze i sličnih manje više važnih stvari, kako se izboriti za svoja prava. Naučila sam kako učiti. Naučila sam biti savjesna, odgovorna i vrijedna. Isto tako sam naučila da ponekad bolje prođu snalažljivi nego vrijedni - no, i to je život. Ipak, ne treba gubiti nadu jer svaki se trud u ovoj školi ipak isplatio. Upoznala sam mnoge drage ljude za koje se nadam da će uvijek biti dio mog života. Mnogi su profesori na mene ostavili pozitivan utjecaj - bez njih ja ne bih bila ovo što jesam. Četiri godine prošle su prebrzo, a ja se danas, u lipnju 2012., nalazim na novom raskrižju, noseći sa sobom uspomene iz Treće gimnazije. Žalim li? Ne. Nedostajat će mi ova škola, no vrijeme je da se krene dalje, u nove pobjede. Smatram kako je Treća gimnazija odlično mjesto za izgraditi se i pripremiti za ozbiljan život.
I za kraj, da sam si prije 4 godine mogla dati savjet, rekla bih si da se opustim i ne živciram previše.
 
Nera Engler, 4.e
 
 
 
Prvi ulazak u Treću gimnaziju, pun nadanja i spremnosti na nove pobjede, rezultirao je isto tako spremnošću za fakultet i nadanjima za uspjeh u odabranoj struci. U svakom pogledu ova me je škola pripremila, ne samo za fakultet, već i za život u društvu, kako to  profesori vole reći, budućih intelektualaca. Znanje nije sve što sam dobio u ovoj školi, znanje je samo dio svega onoga što sam dobio. Brojni projekti sa školama iz inozemstva u kojima smo sudjelovali moji kolege i ja, zatim odlične ekskurzije u strane države s drugim školama, pri čemu sam stekao brojna prijateljstva. Posebno bih istaknuo putovanje u Englesku u 1. razredu – za sve koji vole putovati. Osim aktivnosti koje se odvijaju u školi, u kojima sam i ja sa zadovoljstvom sudjelovao, škola ima pregršt profesora koji su spremni pomoći kako bi istaknuli tvoju sklonost prema određenom predmetu iz kojeg bivaš i nagrađen nakon postignutih rezultata. S profesorima se vrlo jednostavno ostvari prijateljski odnos  te su u svakoj situaciji spremni izaći u susret. Društvo kao društvo, učimo jedni druge iz dana u dan uz zajednička druženja i zajedno svladavamo prepreke. U konačnici, Treća gimnazija odličan je primjer škole kao pripreme za fakultet, ali i ne samo za fakultet, nego i za život uopće.
Da sada imam ponovno priliku krenuti u prvi razred ove škole, sebi bih dao savjet da slušam profesore kada nam iz svog iskustva govore koliko je nešto teško.
 
Dino Šaruga, 4.b
 
 
 
Matematičku gimnaziju odabrao sam prije svega jer sam smatrao da će mi nastavni program koji se u školi provodi pružiti odličan temelj za daljnje školovanje. Sada kada se osvrnem na četverogodišnje iskustvo koje sam stekao u ovoj školi, mogu slobodno reći da nisam pogriješio u svom odabiru. Sva moja očekivanja vezana uz nastavni program u većoj su se mjeri ispunila, dok me škola s druge strane naučila i mnogočemu životnom te samim time utjecala na moj razvoj i sazrijevanje. Naučio sam da se trud u ovoj škole jako cijeni  i to je vrlo bitno jer je upravo to utjecalo na razvijanje mog samopouzdanja, što je jako potrebno kod nas mladih.  Cjelokupna politika škole pruža učenicima dovoljno prostora da sami spoznaju u čemu su dobri te u kojem smjeru da nastave razvijati svoje talente pri čemu im, također, na različite načine pomaže škola. Sportaši, glazbenici i drugi talentirani učenici tako će uz pomoć škole moći uspješno pratiti obrazovni dio te i dalje biti uspješni u aktivnostima kojima se bave. Događaji kao što su Dani kruha, maskenbal i Valentinovo redovito su organizacijski  popraćeni te pružaju nama učenicima da se zabavimo i odmorimo od školskih obveza te prije svega da razvijemo kako razrednu, tako i školsku zajednicu. Ono što mi se također sviđa u školi odnosi su među učenicima i profesorima. Profesori  su nam, uz  odgojnu i obrazovnu ulogu koju imaju prema nama učenicima, vrlo često  izlazili u susret te nam pomagali pa mogu reći da su stajali uz nas kao prijatelji. Uz sve navedeno škola ima dugu i uspješnu tradiciju te je kao takva izazovna za mnoge učenike. Svi koji se odluče za upis u ovu gimnaziju, neće požaliti ukoliko prihvate  mogućnosti koje im škola pruža, a  kao što rekoh, ima ih mnogo!
Kada bih mogao vratiti vrijeme i smjestiti sebe u onu istu situaciju od prije četiri godine kada sam prvi puta ušao u školu, rekao bih si da se nemam čega bojati i da samo trebam kontinuirano raditi te da će vremena za zabavu itekako biti. Što se same škole tiče, volio bih da mogu promijeniti neke stvari. Da mogu, uveo bih češće provjeravanje učenika putem kratkih pismenih provjera i češća usmena ispitivanja jer bi na taj način kontinuirani rad bio prisutniji kod većeg broja učenika i njihovo znanje bilo bi dugotrajnije. Na taj način bih i sebe učinio manjim „kampanjcem“ od onog kakav sam bio.
 
Filip Kralik, 4.d

 

 





[ Povratak na prethodnu stranicu Povratak | Ispiši članak Ispiši članak | Pošalji prijatelju Pošalji prijatelju ]
preskoči na navigaciju